2013. március 4., hétfő

1.rész (Zoé szemszöge)

A fűben ülök gitározok és hallgatom a legszebb hangot a világon .
-Na milyen voltam ? kérdezte Harry a legjobb barátom . Amúgy én Zoé vagyok .Egy iskolába
járok Harryvel és ott ismerkedtünk össze és így lettünk a legjobb barátok . Tudom sokan azt gondolják hogy fiú és lány legjobb barátok és hogy ez nem igaz mert a végén úgy is járni fognak. De ez nem így van mert jártunk lét hétig és nem volt túl jó az a két hét nagyon sokat veszekedtünk és utána nem is beszéltünk három napig . De amúgy azért vagyunk legjobb barátok mert az osztályban a lányok rajtam kívül mind pláza cica. Harry pedig azért barátkozott velem a többi fiú pedig mind csak bántották és nem csak szóban hanem meg is verték, majdnem minden nap . De egyszer láttam hogy meg akarják verni én pedig oda szaladtam hozzájuk és megvédtem őt de nem volt nehéz mert csak elé álltam és így a fiúk nem akartak engem megütni hiszen ők nem ütnek meg lányokat és elmentek . Akkor áthívtam Harry és elláttam a sebeit ,és beszélgettünk egy kicsit a suliról és ,hogy nincsenek barátaink és akkor kezdődött el az hogy legjobb barátok legyünk. Na de vissza kérdéshez amit Harry kérdezett.
-Igen nagyon jó voltál.- válaszoltam neki rekedt hangon , mert be van gyulladva a torkom-
-Biztos, mert szerintem még csiszolni kéne ?!-mondta aggodva.
-Biztos ,és abban is biztos vagyok ,hogy te fogod megnyerni a z X-faktort.- mondtam neki még mindig rekedt hangon és közben mosolyogtam. Végre rábeszéltem hogy menjen el a válogatásra , de eredetileg Úgy volt ,hogy ketten indulunk egy csapatként de sikerült megkapnom ezt a torok gyulladást.
2 nappal később
Harry szemszöge
Amikor reggel felkeltem nagyon ideges voltam mert ma van a meghallgatás . De az egy kicsit megnyugtat hogy anyukám meg a legjobb barátom elkísér. Gyorsan lezuhanyoztam , felöltöztem , rendbe szedtem magam és utána lementem a lépcsön.
-Szia kicsim , hogy aludtál ?- kérdezte anya amikor bementem a konyhába és egy puszit adott a fejemre.
-Nagyon izgulok .- válaszoltam.
Ekkor megcsörrent anyu telefonja és gyorsan felvette és kimen a konyhából. 10 percel szomorúan jött ki .
-Mi a baj –kérdeztem. Vett egy mély levegőt és a szemembe nézett .
-Sajnos valami gubanc van a munkahelyemen és nem tudok elmenni veled.- mondta szomorúan.
-Megértem és ne legyél szomorú inkább kívánj sok siker – mondtam neki mosolyogva.
-Sok sikert -
-Köszi nem lesz rá szükségem- vigyorogtam közbe. Ö is elmosolyodott és felkapta a táskáját és el is húzta a csíkot . Nagyon sajnáltam hogy nem lesz ott .2 perc múlva csöngett és kinyitottam az ajtót és Zoé állt ott és intett hogy induljunk.
Amikor odaértünk rengetegen voltak .Ennyi embert még életemben nem láttam pedig voltam már Barca – Reál meccsen. 2 és fél óra múlva már fel is vettek a listára , aztán azt mondták hogy üljünk le és várjunk míg szólítanak. Azt hittem hogy itt fogunk éjszakázni mert már 4 órája ülünk itt .
-Haj mikor szólítanak már engem ? – kérdeztem már egy kicsit idegesen.
-Remélem 10 percen belül mert hanem akkor eret vágok magamon?- mondta mosolyogva
és én erre egy kicsit röhögtem.
-Harry Styles – ordították a nevem és rögtön felpattantunk és elindultunk az ember után aki a nevemet ordította .
-Még kb 5 perc és te jössz – mondta a az ember .
- Úr Isten mindjárt én jövök – idegeskedtem
-Ne aggódj jó leszel – mondta biztatva engem
-Köszi és jó hogy eljöttél velem .
-Ez csak természetes.
-Harry Styles ? –kérdezte egy női hang
-Igen? – kérdeztem.
-Te jössz , itt a mikrofon ,és sok szerencsét .
Gyorsan átöleltem Zoét és azt súgta a fülembe hogy
-Nagyon jó leszel ne izgulj .
Felmentem a színpadra és rengetegen ültek a nézőtéren és engem figyeltek. Nagyon ledermedtem
-Szia hogy hívnak? – kérdezte Nikol . Ekkor összeszedtem magam és válaszoltam a kérdésére.
-Sziasztok , Harry Stysle vagyok.
-Hány éves vagy ?- kérdezte Szájmon
-16- válaszoltam
-Ki kísért el ? – kérdezte Louis
-A legjobb barátom , de anyukám is elkísért volna ha nem hívják fel hogy valami gubanc van a munkahelyén.
-És az apukád - Szájmon
-A szüleim elváltak 8 éves koromban és utána nem is láttam az apukámat. Válaszoltam.
-Oh- monda Nicol szomorúan
-Nincsen – és Nicol rám kacsintott én meh elmosolyogtam magam.
-Na de mit fogsz énekelni – kérdezte Louis
-Sztiivi Vendül egyik számát
-Hajrá- Szájmon. Amikor elénekeltem nagyon féltem hogy mit fognak mondani .
-Hú Harry nem csak cuki és helyes vagy hanem még jól is énekelsz .Erre csak mosolyogtam és megköszöntem .
-Én nem értek egyet Nicollal ugyanis szerintem nagyon fiatal vagy és még nem is annyir jó a hangod. –mondta Louis. Erre én csak komoran néztem és nem mondtam semmit.
-Én Nicollal értek egyet mert szerintem jó a hangod és a csajok is meg fognak téged zabálni .-mondta Szájmon és én megint elmosolyogtam magam.
-Louis igen vagy nem ?Szájmon
-Nem-mondta Louis
-Én igent mondok- Nicol
-Én is igent mondok.
-Nagyon köszönöm sziasztok! Amikor lementem a színpadról egyből megöleletem zoé és adtam neki egy puszit az arcára.
-Nagyon ügyes voltál és ne törődj azzal amit Louis mondott mert szerintem egy kicsit rossz a hallása – mondta mosolyogva Zoé.-Gyere ezt megünnepeljük egy fagyival.-mondta
El is indultunk és át beszéltük a dolgokat hogy tovább jutottam és hogy mi lesz ez után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése